@rxiomnimon - Système de gestion intégrée de données archivistiques

Ελληνικά English Français
Signet:(+)(-)


CLASSIFICATION SCHEME
Naviguer [Archives] GRGSA-LAR
Archives départementales de Larissa
Naviguer [Fonds] GRGSA-LAR_EDU054
Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Μάνδρας  [1929 - 1996]
Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Μάνδρας καλύπτει τα έτη 1929 - 1996 και αντικατοπτρίζει όλες τις παραπάνω αλλαγές στην οργάνωση και λειτ...
Naviguer [Série] GRGSA-LAR_EDU054.S01
Série #001 - Δημοτικό Σχολείο Μάνδρας  [1929 - 1996]
Η σειρά αποτελείται από 45 βιβλία και 14 φακέλους.
Naviguer [Fichier] GRGSA-LAR_EDU054.S01.01.F000041
Fichier #041 - "Βιβλίον επιθεωρήσεως (Θωμαΐ)"  [1932 - 1934, 1956 - 1957]
Στις υποχρεώσεις των επιθεωρητών, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο ΒΤΜΘ’/1895 ανήκε η σύνταξη ημερολογίου υπηρεσιακής ικανότητας των δασκάλων...

TopZONE D'IDENTIFICATION

Référence: GRGSA-LAR_EDU054.S01.01.F000041

Intitulé / analyse: "Βιβλίον επιθεωρήσεως (Θωμαΐ)"

Dates: 1932 - 1934, 1956 - 1957

Niveau de description: Φάκελος

TopZONE DU CONTEXTE

Nom du producteur: Δημοτικό Σχολείο Μάνδρας (2/θέσιο)

TopZONE DU CONTENU ET DE LA STRUCTURE

Présentation du contenu:

Στις υποχρεώσεις των επιθεωρητών, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο ΒΤΜΘ’/1895 ανήκε η σύνταξη ημερολογίου υπηρεσιακής ικανότητας των δασκάλων μετά το πέρας της επιθεώρησής τους. Το ημερολόγιο υποβαλλόταν από τον επιθεωρητή στο Εποπτικό Συμβούλιο και περιείχε λεπτομερή έκθεση των παρατηρήσεών του για κάθε σχολείο, για τη διδασκαλία των μαθητών, την ύλη, τις μεθόδους, την ακρίβεια εφαρμογής του προγράμματος και των κανονισμών του Υπουργείου Παιδείας, για την πρόοδο των μαθητών και για κάθε τι σχετικό με τη λειτουργία του σχολείου.
Κανονιστικό διάταγμα της 16ης Απριλίου 1915 (Φ.Ε.Κ. 168/05-05-1915) προσδιόρισε επακριβώς τα σημεία στα οποία ο επιθεωρητής έπρεπε να εστιάζει την προσοχή του κατά την επιθεώρηση των δασκάλων. Κατά τη σύνταξη των εκθέσεων υπηρεσιακής ικανότητας ο επιθεωρητής όφειλε να αποφεύγει τους γενικούς και αόριστους χαρακτηρισμούς, παραθέτοντας συγκεκριμένα και ορισμένα παραδείγματα και γεγονότα από τη δράση κάθε δασκάλου. Έπρεπε να καταλήγει σε σαφή συμπεράσματα για τη σωματική και πνευματική κατάσταση, την επιμέλεια και την ευσυνειδησία, την επιστημονική κατάρτιση, τη μεθοδική και παιδαγωγική ικανότητα και το χαρακτήρα του δασκάλου, όπως αυτός εκδηλωνόταν τόσο στο περιβάλλον του σχολείου όσο και στο κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο ο δάσκαλος ήταν ενταγμένος. Στο τέλος έπρεπε «να καταλήγει εις την κατηγορηματικήν γνώμην περί της καθ’ όλον ποιότητας αυτού και περί της τύχης ης είναι άξιος». Οι εκθέσεις στέλνονταν στο Εποπτικό Συμβούλιο και αντίγραφά τους διαβιβάζονταν στο Υπουργείο Παιδείας, στο Εκπαιδευτικό Συμβούλιο και στο γενικό επιθεωρητή.

TopZONE DES SOURCES COMPLÉMENTAIRES

Existence et lieu de conservation des originaux: Αρχεία Ν. Λάρισας

Parcourir les services d’archives

Όροι Πρόσβασης | Προσωπικά Δεδομένα