@rxiomnimon - Système de gestion intégrée de données archivistiques

Ελληνικά English Français
Signet:(+)(-)


CLASSIFICATION SCHEME
Naviguer [Archives] GRGSA-LAR
Archives départementales de Larissa
Naviguer [Fonds] GRGSA-LAR_EDU127
Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Κυπαρίσσου  [1944 - 2002]
Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Κυπαρίσσου καλύπτει τα έτη 1944 - 2002 και αντικατοπτρίζει όλες τις αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία...
Naviguer [Série] GRGSA-LAR_EDU127.S01
Série #001 - Δημοτικό Σχολείο Κυπαρίσσου   [1944 - 2002]
Η σειρά αποτελείται από 37 βιβλία και 10 φακέλους με έγγραφα και 6 φωτογραφίες.
Naviguer [Fichier] GRGSA-LAR_EDU127.S01.01.F000027
Fichier #027 - "Βιβλίο πράξεων της Κοινοτικής Επιτροπής Παιδείας"  [1991 - 2000]
α/α 1/1991 έως 4/2002 Στο βιβλίο πράξεων καταγράφονται οι συνεδριάσεις και οι αποφάσεις της Σχολικής επιτροπής. Οι Σχολικές Επιτροπές είν...

TopZONE D'IDENTIFICATION

Référence: GRGSA-LAR_EDU127.S01.01.F000027

Intitulé / analyse: "Βιβλίο πράξεων της Κοινοτικής Επιτροπής Παιδείας"

Dates: 1991 - 2000

Niveau de description: Fichier

TopZONE DU CONTENU ET DE LA STRUCTURE

Présentation du contenu:

α/α 1/1991 έως 4/2002
Στο βιβλίο πράξεων καταγράφονται οι συνεδριάσεις και οι αποφάσεις της Σχολικής επιτροπής.
Οι Σχολικές Επιτροπές είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που προέκυψαν με την ένωση των επιμέρους σχολικών επιτροπών σύμφωνα με το ΦΕΚ Β΄318 / 25-2-2011 της εφημερίδας της κυβέρνησης. Μετά τη συγχώνευση οι σχολικές επιτροπές του δήμου Λαρισαίων αποτελούνται από 57 σχολικά συγκροτήματα της πρωτοβάθμιας και 24 σχολικά συγκροτήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διοικούνται από διοικητικό συμβούλιο που αποτελείται από 5 έως 15 μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 του ν. 3852/2010. Έργο τους είναι η κατανομή πιστώσεων και ο τρόπος και η διαδικασία πραγματοποίησης και ελέγχου των πάσης φύσεως εσόδων και εξόδων.

TopZONE DES SOURCES COMPLÉMENTAIRES

Existence et lieu de conservation des originaux: Archives départementales de Larissa

Parcourir les services d’archives

Όροι Πρόσβασης | Προσωπικά Δεδομένα