@ρχειομνήμων - Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αρχειακών δεδομένων

Ελληνικά English Français
Σελιδοδείκτης:(+)(-)


ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ
Πλοήγηση [Φορέας] GRGSA-LAR
Αρχεία Ν. Λάρισας
Πλοήγηση [Αρχείο] GRGSA-LAR_EDU079
Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Κουλουρίου  [1921 - 2002]
Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Κολουρίου καλύπτει τα έτη 1921 - 2002 και αντικατοπτρίζει τις αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία του ...
Πλοήγηση [Σειρά] GRGSA-LAR_EDU079.S01
Σειρά #001 - Δημοτικό Σχολείο Κουλουρίου  [1921 - 2002]
Η σειρά αποτελείται από 16 βιβλία και 3 φακέλους.
Πλοήγηση [Φάκελος] GRGSA-LAR_EDU079.S01.01.F000012
Φάκελος #012 - "Βιβλίο πρακτικών της 43ης Σχολικής Επιτροπής Δ. Λάρισας"  [1992 - 1993]
α/α 1/1992 έως 4/1993 Στο βιβλίο πράξεων καταγράφονται οι συνεδριάσεις και οι αποφάσεις της Σχολικής επιτροπής. Οι Σχολικές Επιτροπές είν...

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ

Κωδικός αναγνώρισης: GRGSA-LAR_EDU079.S01.01.F000012

Τίτλος: "Βιβλίο πρακτικών της 43ης Σχολικής Επιτροπής Δ. Λάρισας"

Χρονολογίες: 1992 - 1993

Επίπεδο περιγραφής: Φάκελος

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Όνομα του παραγωγού: Δημοτικό Σχολείο Κουλουρίου (1/θέσιο)

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ

Παρουσίαση περιεχομένου:

α/α 1/1992 έως 4/1993
Στο βιβλίο πράξεων καταγράφονται οι συνεδριάσεις και οι αποφάσεις της Σχολικής επιτροπής.
Οι Σχολικές Επιτροπές είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που προέκυψαν με την ένωση των επιμέρους σχολικών επιτροπών σύμφωνα με το ΦΕΚ Β΄318 / 25-2-2011 της εφημερίδας της κυβέρνησης. Μετά τη συγχώνευση οι σχολικές επιτροπές του δήμου Λαρισαίων αποτελούνται από 57 σχολικά συγκροτήματα της πρωτοβάθμιας και 24 σχολικά συγκροτήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διοικούνται από διοικητικό συμβούλιο που αποτελείται από 5 έως 15 μέλη σύμφωνα με το άρθρο 103 του ν. 3852/2010. Έργο τους είναι η κατανομή πιστώσεων και ο τρόπος και η διαδικασία πραγματοποίησης και ελέγχου των πάσης φύσεως εσόδων και εξόδων.

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Εντοπισμός πρωτοτύπων: Αρχεία Ν. Λάρισας

Πλοήγηση στα αρχεία

Όροι Πρόσβασης | Προσωπικά Δεδομένα