@rxiomnimon - Integrated archival data management system

Ελληνικά English Français
Bookmark:(+)(-)


CLASSIFICATION SCHEME
Browse [Repository] GRGSA-LAR
Archives of Larisa
Browse [Fonds] GRGSA-LAR_EDU151
Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Βρυσιών  [1949 - 2000]
Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου καλύπτει τα έτη 1949-2000 και αντικατοπτρίζει όλες τις αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία του σχολείο...
Browse [Series] GRGSA-LAR_EDU151.S01
Series #001 - Δημοτικό Σχολείο Βρυσίων  [1949 - 2000]
Η σειρά αποτελείται από 36 βιβλία και 8 φακέλους και καλύπτει τα έτη 1949-2000.
Browse [File] GRGSA-LAR_EDU151.S01.01.F000013
File #013 - "Βιβλίον επιθεωρήσεως Επθεωρητού του 3/ταξιου Δ.Σ. Βρυσιών"  [1961]
Στις υποχρεώσεις των επιθεωρητών, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο ΒΤΜΘ’/1895 ανήκε η σύνταξη ημερολογίου υπηρεσιακής ικανότητας των δασκάλων...

TopIDENTITY STATEMENT AREA

Reference code: GRGSA-LAR_EDU151.S01.01.F000013

Title: "Βιβλίον επιθεωρήσεως Επθεωρητού του 3/ταξιου Δ.Σ. Βρυσιών"

Dates: 1961

Level of description: Φάκελος

TopCONTEXT AREA

Name of creator: Δημοτικό Σχολείο Βρυσιών (2/θέσιο)

TopCONTENT AND STRUCTURE AREA

Scope and content:

Στις υποχρεώσεις των επιθεωρητών, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο ΒΤΜΘ’/1895 ανήκε η σύνταξη ημερολογίου υπηρεσιακής ικανότητας των δασκάλων μετά το πέρας της επιθεώρησής τους. Το ημερολόγιο υποβαλλόταν από τον επιθεωρητή στο Εποπτικό Συμβούλιο και περιείχε λεπτομερή έκθεση των παρατηρήσεών του για κάθε σχολείο, για τη διδασκαλία των μαθητών, την ύλη, τις μεθόδους, την ακρίβεια εφαρμογής του προγράμματος και των κανονισμών του Υπουργείου Παιδείας, για την πρόοδο των μαθητών και για κάθε τι σχετικό με τη λειτουργία του σχολείου.
Κανονιστικό διάταγμα της 16ης Απριλίου 1915 (Φ.Ε.Κ. 168/05-05-1915) προσδιόρισε επακριβώς τα σημεία στα οποία ο επιθεωρητής έπρεπε να εστιάζει την προσοχή του κατά την επιθεώρηση των δασκάλων. Κατά τη σύνταξη των εκθέσεων υπηρεσιακής ικανότητας ο επιθεωρητής όφειλε να αποφεύγει τους γενικούς και αόριστους χαρακτηρισμούς, παραθέτοντας συγκεκριμένα και ορισμένα παραδείγματα και γεγονότα από τη δράση κάθε δασκάλου. Έπρεπε να καταλήγει σε σαφή συμπεράσματα για τη σωματική και πνευματική κατάσταση, την επιμέλεια και την ευσυνειδησία, την επιστημονική κατάρτιση, τη μεθοδική και παιδαγωγική ικανότητα και το χαρακτήρα του δασκάλου, όπως αυτός εκδηλωνόταν τόσο στο περιβάλλον του σχολείου όσο και στο κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο ο δάσκαλος ήταν ενταγμένος. Στο τέλος έπρεπε «να καταλήγει εις την κατηγορηματικήν γνώμην περί της καθ’ όλον ποιότητας αυτού και περί της τύχης ης είναι άξιος». Οι εκθέσεις στέλνονταν στο Εποπτικό Συμβούλιο και αντίγραφά τους διαβιβάζονταν στο Υπουργείο Παιδείας, στο Εκπαιδευτικό Συμβούλιο και στο γενικό επιθεωρητή.

TopALLIED MATERIALS AREA

Existence and location of originals: Αρχεία Ν. Λάρισας

Όροι Πρόσβασης | Προσωπικά Δεδομένα