@ρχειομνήμων - Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αρχειακών δεδομένων

Ελληνικά English Français
Σελιδοδείκτης:(+)(-)


ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ
Πλοήγηση [Φορέας] GRGSA-LAR
Αρχεία Ν. Λάρισας
Πλοήγηση [Αρχείο] GRGSA-LAR_EDU196
Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Πυθίου  [1950 - 2001]
Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Πυθίου (Σέλος) Ελασσόνας καλύπτει τα έτη 1950-2001 και αντικατοπτρίζει όλες τις παραπάνω αλλαγές στην ορ...

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ

Κωδικός αναγνώρισης: GRGSA-LAR_EDU196

Τίτλος: Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Πυθίου

Χρονολογίες: 1950 - 2001

Επίπεδο περιγραφής: Fonds

Μέγεθος και υπόστρωμα της ενότητας περιγραφής: 44 βιβλία, 3 κυτία, 7 φάκελοι.

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Διαδικασία πρόσκτησης: Σήμερα, Τρίτη 21/03/2006, ο Σταύρος Γουλούλης, προϊστάμενος των ΓΑΚ - ΓΑΚ Αρχεία Ν. Λάρισας, παρέλαβε από τον κ. Ιωάννη Ανδρώνη, διευθυντή του 1/θ Δημοτικού Σχολείου Πυθίου, αρχειακό υλικό που αποτελείται από 44 βιβλία και φακέλους. Το υλικό παραδόθηκε και καταχωρήθηκε στο Βιβλίο Εισαγωγής Αρχείων των ΓΑΚ με αριθμό 372 και φυλάσσεται στο αρχειοστάσιο Νέας Σμύρνης (3ο χλμ. Π.Ε.Ο. Λάρισας - Θεσσαλονίκης).

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ

Παρουσίαση περιεχομένου:

Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Πυθίου (Σέλος) Ελασσόνας καλύπτει τα έτη 1950-2001 και αντικατοπτρίζει όλες τις παραπάνω αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία του σχολείου. Αποτελείται από 44 βιβλία, μαθητολόγια, βιβλία γενικού ελέγχου, βιβλία πράξεων, βιβλία πρωτοκόλλου κ.α. και 7 φακέλους με διάφορα έγγραφα που παρήχθησαν από την καθημερινή λειτουργία του σχολείου.
Το υλικό του αρχείου προέρχεται από τρεις παραγωγούς: το Δημοτικό Σχολείο Πυθίου, το Νηπιαγωγείο Πυθίου και το Νυκτερινό Σχολείο Πυθίου
Το υλικό του αρχείου είναι ταξινομημένο θεματικά και χρονολογικά.

Σύστημα ταξινόμησης:

Το υλικό του αρχείου είναι ταξινομημένο σε τρεις σειρές:
Σειρά Ι: Δημοτικό Σχολείο Πυθίου
Σειρά ΙΙ: Νηπιαγωγείο Πυθίου
Σειρά ΙΙΙ: Νυκτερινόν Σχολείο Πυθίου
Για την ταξινόμηση των βιβλίων έχει τηρηθεί μια αξιολογική κλίμακα με βάση την σπουδαιότητα του βιβλίου στην λειτουργία της σχολικής μονάδας. Η κλίμακα αυτή τηρείται σε όλα τα εκπαιδευτικά αρχεία και ακολουθεί την σειρά: Μαθητολόγια, Βιβλία Γενικού ελέγχου, Πιστοποιητικά σπουδών, Βιβλία μητρώου, βιβλία ειδικού ελέγχου, Βιβλία πράξεων, Πρωτόκολλα, Ημερολόγια, Σχολική εφορεία (βιβλία πράξεων, πρωτόκολλα, βιβλία ταμείου κ.α), Βιβλία μισθολογικού μητρώου, Λοιπά βιβλία (διδαχθείσας ύλης, εκπαιδευτικής λειτουργίας σχολείου, υλικού βιβλιοθήκης κ.α.). Κάτω από κάθε κατηγορία τα βιβλία είναι ταξινομημένα χρονολογικά.
Στη συνέχεια, όπου αυτό είναι δυνατό, ταξινομούνται οι φάκελοι σύμφωνα με τη θεματική ταξινόμηση που προτείνεται από το Π.Δ. 63/1981 "περί αρχειοθετήσεως εγγράφων των περιφερειακών υπηρεσιών του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων"

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΟΡΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ

Όροι πρόσβασης: Το αρχείο είναι ελεύθερο στην πρόσβαση, μελέτη και δημοσιοποίηση και δεν υπόκειται σε περιορισμούς σύμφωνα με το Ν. 1946/1991 "Γενικά Αρχεία του Κράτους και άλλες διατάξεις" όπως τροποποιήθηκε από τον Ν. 4610/2019 «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις», ο οποίος αποτελεί το νέο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Γ.Α.Κ.

Όροι αναπαραγωγής: Το υλικό δεν υπόκειται σε περιορισμούς όσον αφορά την αναπαραγωγή

Γλώσσα και γραφή τεκμηρίου: Ελληνικά

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

Εντοπισμός πρωτοτύπων: Archives of Larisa

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ

Notes: Το αρχείο διαθέτει 1 παραλαβή με το εξής ΑΒΕ: 372.

ΚορυφήΠΕΔΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ

Παρατηρήσεις και όνομα του/της αρχειονόμου: Η ταξινόμηση και περιγραφή του αρχείου πραγματοποιήθηκε από την ταξινόμο Αλεξάνδρα Πετούση, υπάλληλο των ΓΑΚ - ΓΑΚ Αρχεία Ν. Λάρισας, την περίοδο Ιουνίου – Νοεμβρίου 2017

Κανόνες ή πρότυπα περιγραφής: Η περιγραφή βασίστηκε στο Διεθνές Πρότυπο Αρχειακής Περιγραφής (Γενικό) (ΔΙΠΑΠ [Γ])

Χρονολογία περιγραφής: Νοέμβριος 2017

ΚορυφήΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ

Σχετιζόμενοι Όροι Θησαυρού:

Πλοήγηση στα αρχεία

Όροι Πρόσβασης | Προσωπικά Δεδομένα