CLASSIFICATION SCHEME |
---|
![]() |
[Fonds] GRGSA-LAR_EDU236 Αρχείο Δημοτικού Σχολείου Σπηλιάς [1951 - 1989] Το αρχείο του Δημοτικού Σχολείου Σπηλιάς καλύπτει τα έτη 1951 - 1989 και αντικατοπτρίζει όλες τις αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία τ... |
![]() |
[Série] GRGSA-LAR_EDU236.S02 Série #002 - Μονοτάξιος Νυκτερινή Σχολή Σπηλιάς [1955 - 1964] Το 1954, με το 3094/1954 (ΦΕΚ252 τ.Α) νομοθετικό διάταγμα “περί καταπολεμήσεως του αναλφαβητισμού” ιδρύονται τα “νυχτερινά σχολεία” για τ... |
![]() |
[Fichier] GRGSA-LAR_EDU236.S02.01.F000075 Fichier #075 - "Βιβλίον πράξεων προσωπικού" [1955] Ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει και τα σχετικά πρακτικά καταχωρούνται στο αντίστοιχο βιβλίο, όπου υπογράφουν οι συμμετέχοντες. Στο βιβ... |
TopZONE D'IDENTIFICATION |
---|
Référence: GRGSA-LAR_EDU236.S02.01.F000075 Intitulé / analyse: "Βιβλίον πράξεων προσωπικού" Dates: 1955 Niveau de description: Φάκελος Importance matérielle et support de l'unité de description: Βιβλίο |
TopZONE DU CONTEXTE |
Nom du producteur: Δημοτικό Σχολείο Σπηλιάς |
TopZONE DU CONTENU ET DE LA STRUCTURE |
Présentation du contenu: Ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει και τα σχετικά πρακτικά καταχωρούνται στο αντίστοιχο βιβλίο, όπου υπογράφουν οι συμμετέχοντες. Στο βιβλίο αυτό καταγράφονται οι αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων για όλα τα σοβαρά θέματα λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως κατανομή τάξεων-τμημάτων, σχεδιασμός εκπαιδευτικού έργου, εφημερία, εκπαιδευτικές επισκέψεις, προγραμματισμός δραστηριοτήτων κ.λ.π. Οι αποφάσεις λαμβάνονται κατά πλειοψηφία και δεσμεύουν και όσους μειοψηφούν. Σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η ψήφος του προέδρου- Διευθυντή. Το ίδιο ισχύει και για τις συνεδριάσεις του σχολικού συμβουλίου και των κοινών συνεδριάσεων των συστεγαζόμενων σχολείων. Το βιβλίο αυτό κλείνεται από το Διευθυντή της Σχολικής μονάδας στο τέλος του σχολικού έτους. Εκ των υπηρεσιακών βιβλίων και εντύπων που φυλάσσονται υποχρεωτικώς εις το διηνεκές. |
TopZONE DES SOURCES COMPLÉMENTAIRES |
Existence et lieu de conservation des originaux: Αρχεία Ν. Λάρισας |