CLASSIFICATION SCHEME |
---|
[Fonds] GRGSA-CSA_PAO593 Αρχείο του τέως Ταμείου Ανταλλαξίμων [1323 - 1939] Το αρχείο περιλαμβάνει κώδικες, φιρμάνια, πατριαρχικά γράμματα, βεράτια και διάφορα άλλα τεκμήρια που παρήχθησαν ή συγκεντρώθηκαν από τα... |
[Series] GRGSA-CSA_PAO593.S02 Series #002 - Επαρχία Καππαδοκίας [1711 - 1927] Περιλαμβάνει κώδικες, φιρμάνια και πατριαρχικά έγγραφα των περιοχών που εντάσσονται στην επαρχία Καππαδοκίας. |
[Subseries] GRGSA-CSA_PAO593.S02.SS01 Subseries #001 - Κώδικες [1771 - 1927] Κώδικες της επαρχίας Καππαδοκίας. |
[Subseries] GRGSA-CSA_PAO593.S02.SS01.SS18 Subseries #018 - Περιοχή Νεάπολης (Νεβσεχίρ) [1820 - 1924] Κώδικες της περιοχής Νεάπολης (Νεβσεχίρ). |
[Subseries] GRGSA-CSA_PAO593.S02.SS01.SS18.SS02 Subseries #002 - Κοινοτικοί Κώδικες [1867 - 1924] Κοινοτικοί κώδικες της περιοχής Νεάπολης (Νεβσεχίρ). |
[Item] GRGSA-CSA_PAO593.S02.SS01.SS18.SS02.02.IT000130 Item #130 - "Εκπαιδευτικά καθιδρύματα Νεαπόλεως Καππαδοκίας, Βαθμολόγιο" (130_XXII,14) [1904 - 1924] Βαθμολόγιο των σχολείων της Κοινότητας Νεβσεχίρ στο οποίο καταχωρίζονται οι βαθμοί των μαθητών ανά μάθημα και η διαγωγή τους. |
TopIDENTITY STATEMENT AREA |
---|
Reference code: GRGSA-CSA_PAO593.S02.SS01.SS18.SS02.02.IT000130 Title: "Εκπαιδευτικά καθιδρύματα Νεαπόλεως Καππαδοκίας, Βαθμολόγιο" (130_XXII,14) Dates: 1904 - 1924 Level of description: Item Extent and medium of the unit of description: 260 σελίδες (διαστάσεις: 0,50 x 0,345 x 0,05) |
TopCONTENT AND STRUCTURE AREA |
Scope and content: Βαθμολόγιο των σχολείων της Κοινότητας Νεβσεχίρ στο οποίο καταχωρίζονται οι βαθμοί των μαθητών ανά μάθημα και η διαγωγή τους. |
TopCONDITIONS OF ACCESS AND USE AREA |
Language/scripts of material: Ελληνικά |
TopALLIED MATERIALS AREA |
Existence and location of originals: Central Service Archives |
TopNOTES AREA |
Note: Αριθμημένες σελίδες: 584 Λευκές σελίδες: 494 - 584 Η τελευταία σελίδα είναι σκισμένη και μη αριθμημένη Στο κάλυμμα της στάχωσης χρυσοτυπία με την ένδειξη "Βαθμολόγιον Ελλ. Σχολ. Νεβσεχίρ" |
TopINDEX TERMS |
Places: Subjects: |